Happy Home - Sfeervol terrassen

Happy Home - Sfeervol terrassen

Wie wil er nou niet genieten in de tuin wanneer het zomerweer je uitnodigt om naar buiten te gaan. Lekker luieren in de zon met een smoothie of etentjes met je vrienden. Is jouw tuin of balkon al zomerproof? Met wat mooie kussens, leuke accessoires en een vuurkorf wordt het al snel gezellig. Laat je inspireren!




Bron


Fijne buitenplek

Wat is er nou heerlijker dan buiten bijkomen op je eigen gemaakte schommelbank. Wie wil dat nou niet? Een cappuccino erbij, tijdschrift en lekker achteroverleunen. Met dit zelfmaakplan knutsel je in no-time er één in elkaar. Dat word deze zomer genieten!




Olielamp koper, rotanstoel Bloomingville, kussens Ferm Living, kogelbarbecue roze, vogelhuisje groen, bloempotten


3 reacties:

  1. Dit is echt mijn stijl. Ik houd hier van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er hartstikke leuk uit! Wat is eigenlijk jullie mening over een windscherm hebben in de zomer? Ik heb er namelijk een en de zomer komt er zo aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat enorm knus ingericht! dat zou echt super staan bij jacuzzi al die spulletjes. Zo kan ik extra genieten als ik in de jacuzzi zit!

    BeantwoordenVerwijderen

 

Happy Portfolio

Happy Instagram

Happy Facebook

Happy Posts

Happy Blogsociety

BlogSociety